måndag 14 december 2009

It's not that awesome

Gaaah jag får panik ... inga tider stämmer alls på flyg till london. Jag tror det skiter sig. Och jag är arg. Får bara press på mig själv för att jag gör min värdfamilj besviken.. egentligen är det ju bäst att inte ta det nu, precis efter jul och precis innan min resa, men jag vill ju inte vänta tills i maj! Och jag vill inte ringa dom och säga att jag inte kommer nu. Ååh.

Ingen bra kväll. Iaf inte efter att Kathy åkt.. då var den bra. Men inte nu.

Nu ska jag hämta en person som kanske kan göra mig på bättre humör.
Over and ooouut.

1 kommentar:

  1. Ajdå, inte bra! Härligt att åka till Asien, vad ska du göra där?

    Åker till vbg imorrn så vi får ta en fika när jag är hemma tycker jag :)

    Hoppas att du har det bra. Kram

    SvaraRadera