tisdag 8 december 2009

Stifler och tacopaj, mmh!

Romantisk middag med Kathy var det här! Kollar role models också eftersom jag var lite väl trött för den sist... :) Dagarna går och det är bara 55 dagar kvar tills jag är i Asien! 55 dagar!!!!

Jobbet går fint och jag mår bra. För er som undrar liksom. Hösten har varit braa, nu saknas bara snön... Men jag är glad :) Går inte så bra med londonresan tyvärr, men nu snart ska jag ta tag i det ännu en gång och försöka boka. Min värdmamma i england ringde idag och ville ha dit mig :)

Hade en bra helg igen, lippan kan man ju inte vara utan?? Jag och stina hade en sjukt mysig spontankväll som slutade där... sånt ska man göra oftare! Spelade spel och pratade och drack ... :)

Imorn är jag ledig och det är niiice! Blir Jul på Liseberg med A :)
Nu ska jag vara social !

So long.

1 kommentar:

  1. Gött att du verkar må bra!:D Vem är A?:) Saknar dig! kramar!

    SvaraRadera