onsdag 2 december 2009

Happy hour

Kan det bli mer mysigt? Adventsljusstakarna lyser i fönstrena, frosten glittrar i solen, jag är ledig ;) okej, det där med solen kan jag ta tillbaka - men ändå! :D

Nyss hemkommen från en stund i stora Trollhättan med min vän Hanna, jag har saknat henne! Fick världens finaste present också! Och ett par byxor hihi.. får se om dom passar. Lunchade på Ät&Bar, sjukt gott faktiskt! Sen drog jag vidare hemåt, men på vägen kör en snygging upp bredvid mig - Stina! Så då bestämde vi där och då att dra till överby ihop :) Var planerat att hitta en del julklappar, jag hittade en. Men jag inhandlade mina efterlängtade skor!! Jag är lycklig!!!! Äntligen är dom mina :)

Jag överlevde förra veckan mer än bra trots att huset var tomt! Tack vare bra sällskap förstås :) Helgen var braa, det var jobb förstås men jag klarade mig igenom det, och lördagkvällen blev lyckad! Ibland är ju Lipz awesome helt enkelt ;)

Nu är det dags för avslutning med barngympan - ska bli riktigt skoj faktiskt! Helt bananas att det redan gått 13 veckor...
Ikväll blir det mat och mys!

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar