söndag 22 november 2009

Long time, No see

Jag vet, jag är sjukt dålig på att uppdatera. Men här är jag ju!

Precis kommit hem från ett trevligt kalas, Mathilda hade Glamourförfest men jag tog det piano och körde hem när damerna drog vidare till Lipz.. Känns rätt skönt faktiskt att för en gångs skull komma hem i tid och inte slösa bort pengar :) Sitter just nu och lyssnar på en massa bra musik, tänker och analyserar. Men vad har vi sagt om överanalysering....

Så vad har hänt?
Förra helgen var jag ledig (!) och tog mig till Göteborg för att träffa Kim, Johanna och Sofie. För er som inte känner dem, eller mig, så är det 3 underbara girls jag träffade i England. Vi spenderade tiden med att fika, prata, laga mat, kalasa, dansa, fika igen, sova, prata lite till, mysa, prata ännu mer... och sånt :D Härlig helg!
Annars då?
Jag jobbar på som vanligt, idag pimpade jag butiken med allt från egeninslagna paket till glitter :D Kul när man får göra lite som man vill :) Känner verkligen att julen närmar sig, och det gör mig glad! Nu är det bara träningen som ska tas tag i ordentligt igen.. (tyvärr har jag redan sagt det till mig själv för många gånger).

JAG HAR BOKAT RESA!!!!! Yeeiy :) Den 31 januari bär det av till Stockholm och dagen därpå sätter jag mig med min favvoalexandra på planet till Asien och Thailand! Vi landar en dag efter det i Bangkok och sen får vi se vart vår resa tar oss :) Avslutar gör vi iaf den 29 april på Bali. Jag är så glad!


Eftersom jag är så dålig på att lägga upp bilder börjar jag här ändra på den saken... Enjoy!

- Och datorn var visst sjuk seg så detta var allt för denna gången ;) Haha! Ska försöka skriva snart igen, förhoppningsvis går det snabbare med bilderna då så då lovar jag! Bilden är från mitt besök i Karlstad när jag blev Veckans Babe :D Love you Carro!

So long.

1 kommentar:

  1. Åh så roligt med uppdatering! Det var då på tiden :D

    SvaraRadera