onsdag 25 november 2009

Ledig

"Mysigt" väder det är idag... men jag är iaf ledig :) Mamma och pappa är bortresta tills på söndag så jag är hundvakt och tänkte därför vara hurtig och in till gymmet med Dustin och sedan gymma lite och sen tillbaka. Men jag vet inte om han kommer trivas så bra där utanför i regnet :/ fasen... Så jag får nog ändra planerna och gå en kortis med honom nu, ta bilen in till gymmet och sen gå med honom igen. Mest känner jag för att ligga i soffan å kolla serier i x antal timmar :)

Idag kanske jag hinner med lite bildupplägg också, vad sägs?
Blir nog en fika sen också och så ska jag ta svinissprutan!! Hoppas man inte blir sjuk av giftet:p

Jag har helt fastnat för Paramore!!! Lyssnar om och om igen på låtarna hihi :) Sjukt bra.

Dags för nyttigheterna... so long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar