tisdag 27 oktober 2009

Sol i Sverige, can you believe it?

Då var man tillbaka i hemlandet igen - efter en fantastisk resa!! Resor borde man unna sig oftare, det är så underbart! Tiden fördrevs med solning, badning, god mat på mysiga restauranger, drinkar & pringles på balkongen. En dag drog vi till vattenland och blev barn igen, sjukt kul var det :) Sis drog med mig upp till Fritt Fall innan vi ens hann doppa oss i nån bassäng (varför vänta med det läskigaste?). Sen blev det även bad i stoooora vågor! En annan dag hyrde vi oss en bil och drog ut på roadtrip - bland annat upp på Spaniens högsta berg. Det ni ;) Sammanfattat en mycket bra resa med andra ord - och som jag lovade innan jag åkte så är jag iaf lite mer tanned nu än innan :) synd bara att man vaknar upp nån morgon här i dagarna lika benvit som innan.....

Idag är det sol! Det hade jag inte väntat mig när alla sms under veckan i Tenerifa innehöll "här hemma är det grått och trist", haha. Vi möttes därför såklart av regn på Landvetter, men som sagt - idag lyser solen med sin närvaro :-) Jag ska försöka hinna med en liten promenad innan jobbet idag, 20-30 minuter är väl bättre än inget?! Lite frisk luft har ju heller aldrig skadat någon. Sen blir det Scorett i 5 timmar och ikväll ska jag och Kathrine vara duktiga och biffa till oss lite på gymmet.

Ta hand om er, en extra tanke går till min kära vän Martina som är ute i stora världen :D

With love, linda

2 kommentarer:

  1. Hallå Linda! Vad skönt att du har haft det bra! Lite roligt att vara på en fantastisk vulkanö och dess otroliga natur! Du är den bästa, och ja fler resor får man unna sig! Varsom egentligen, kan vara en liten tripp i Sverige över några få dagar, kan vi göra du och jag! :D Puss carzan.blogg.se!!

    SvaraRadera