lördag 17 oktober 2009

Myskväll

Nu ligger jag med min lilla mini-PC framför TVn, en mysig hemmakväll med tjejerna är påväg mot sitt slut. Även om de redan lämnat mig ;)

Jobb var det förstås först, 9 hela timmar vilket blev väldans segt i slutet. Sen hämtade jag upp Carro (kolla in hennes blogg http://carzan.blogg.se) som är hemma och så åkte vi hem till mig, bakade lite bröd och förberedde hennes första Mary Kay-klass :) Jätteskoj var det! Hon är så duktig!

Underbar kväll med lite vin å annat gott!


Jag har ny mobil!!! Det är ju nästan lika kul som kläder, tro det eller ej ;)
Såhär snygg är den!


Imorn är det jobb som nalkas igen så det är strax dags att sova för mig. Har fastnat i nån kriminalserie på 4an dock så undra när "strax" blir idag..... Sen är syrran hemma när jag kommer hem så då blir det bara mys igen och så får jag ju ta å packa, tidigt på söndag åker hela familjen till Teneriffa!!! Yay! :-)

So long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar